1.Keyhole

پیش نمایش داده ها را تا حداکثر یک سال با حداکثر 99 پست نشان می دهد ، که برای یک ابزار رایگان بسیار مناسب است! حتی می توانید اعتبار خود را تأیید کنید تا به اطلاعات عمیق تری از جمله میزان تعامل و میزان reach دسترسی پیدا کنید.

داده های keywhole در دسترس است

ردیابی حساب

  • تعداد ارسال ها در هفته (به صورت نمودار نشان داده شده است)
  • اینگیمنت در هفته (به صورت نمودار نشان داده شده است)
  • پست ها بر اساس اینگیجمنت
  • هشتگ های برتر بر اساس اینگیجمنت

بهینه سازی

  • زمان ارسال بهینه
  • طول پست مطلوب
  • هشتگ های برتر بر اساس اینگیجمنت

2.Socialbakers

Socialbakers ابزاری برای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی است که ردیابی ساده آمار Instagram را فراهم می کند . این اطلاعات بسیاری از اطلاعات اساسی را ارائه می دهد که ممکن است برای شما در یک سایت جذاب باشد. توجه: Socialbakers به ​​یک ایمیل کاری نیاز دارد ، بنابراین شما به یک ایمیل با دامنه کسب و کار نیاز دارید.

داده های کلیدی که در Socialbakers موجود است

  • استوری های برتر براساس معیارهایی مانند تعداد نمایش ، میزان تکمیل ، دسترسی و غیره
  • پست های پرمخاطب
  • بیشترین نظرات
  • هشتگ های برتر مورد استفاده
  • رشد فالوور به مرور زمان

3. Squarelovin

Squarelovin یک بستر محتوای تولید شده توسط کاربر برای اینستاگرام است و دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام است . می توانید بیش از یک حساب اینستاگرام به این ابزار متصل کرده و آنها را با استفاده از یک داشبورد مدیریت کنید.

داده های کلیدی که در Squarelovin موجود است

  • بررسی اجمالی (رشد فالوور، آخرین ارسال ها و غیره)
  • تجزیه و تحلیل ماهانه (لایک ، نظرات ، پست های پرمخاطب و پست های بیشترین نظر)
  • اینگیجمنت(افزایش لایک و نظرات دریافت شده در نمودارها ، رسانه های مورد پسند و رسانه های دارای بیشترین نظر)
  • بهینه سازی (بهترین زمان برای ارسال و تعاملات کاربر در نمودار نشان داده شده است
  • فصل 4: ابزارهای تحلیلی اینستاگرام پولی برای ارتقا استراتژی خود

    اگر بودجه لازم برای صرف هزینه کمی برای یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام را دارید ، در اینجا لیستی از ابزارهای تخصصی پرداخت شده وجود دارد که دارای چندین ویژگی قدرتمندتر هستند.

    قیمت های تجزیه و تحلیل Buffer از 35 دلار در ماه با یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان شروع می شود. تجزیه و تحلیل موجود در Buffer واقعاً می تواند به شما کمک کند سطح بازاریابی اینستاگرام خود را بالا ببرید. گزارش های سفارشی و ردیابی متمرکز عملکرد به شما امکان می دهد تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ، نه فقط اینستاگرام را تحت نظر داشته باشید.

  • با استفاده از گزارش های سفارشی ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از معیارها برای شما بیشترین اهمیت را دارند ، گزارش های خود را طراحی کنید و اجازه دهید داده ها روزانه وارد سیستم شوند. پس از تنظیم گزارش ، Buffer Analyze به طور خودکار به روز می شود و به شما امکان می دهد پیشرفت در دوره زمانی مورد نظر خود را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، این گزارش سفارشی عملکرد یک ماه را بررسی می کند.

    چگونه تجزیه و تحلیل اینستاگرام را کنترل می کنید؟

    این که از ابزارهای تحلیلی پرداخت شده یا رایگان اینستاگرام استفاده می کنید ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید معیارهای اندازه گیری اینستاگرام را جستجو کنید و تصمیمات بیشتری را براساس داده ها بگیرید.