کامنت فارسی و ایرانی , خرید لایک و فالوور , افزایش بازدید و ویو , استوری و IGTV در اینستاگرام

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

چگونه پست های خود را از Feed Instagram در استوری به اشتراک بگذاریم

اکنون بیش از 300 میلیون کاربر روزانه از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند و ارسال محتوای فید شما به استوری ها راهی عالی برای افزایش دسترسی و تعامل در اینستاگرام است.

وقتی در feed با موضوعی روبرو شدید که به شما الهام می دهد - مانند پستی از یکی از دوستانتان که برای یک هدف پول جمع می کند یا عکس یک طرح جدید از برند مورد علاقه خود را - می توانید به سرعت آن پست را به عنوان برچسب استوری برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نحوه به اشتراک گذاشتن پست های فید در Instagram Stories

برای به اشتراک گذاشتن پست های فید در استوری ها:

  1. روی دکمه هواپیمای کاغذی زیر پست ضربه بزنید (مانند ارسال پیام مستقیم)
  2. سپس در منوی زیر گزینه ای برای ایجاد یک استوری با این پست را مشاهده خواهید کرد
  3. روی آن ضربه بزنید تا پست فید را به عنوان برچسب با پس زمینه سفارشی آماده برای به اشتراک گذاشتن در استوری خود ببینید. می توانید عکس یا ویدیو را حرکت ، تغییر اندازه یا چرخش دهید. همچنین می توانید برای افزایش بازدید استوری از ابزارهای طراحی استفاده کنید یا متن و برچسب اضافه کنید.
  4. هر پست به اشتراک گذاشته شده در یک استوری شامل پیوندی به پست اصلی و نام کاربری اصلی پوستر است.

    فقط پست های حساب های عمومی اینستاگرام را می توان در استوری ها به اشتراک گذاشت. اگر یک حساب عمومی دارید و می خواهید اجازه ندهید افراد پست های شما را در استوری به اشتراک بگذارند ، می توانید این کار را در تنظیمات اینستاگرام انجام دهید.

  5. چگونه برندها می توانند از این ویژگی استفاده کنند

    بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها از استوری ها به عنوان راهی برای جلب توجه به جدیدترین خبرهای خود و تبلیغ آخرین پست های خود برای افزایش لایک استفاده می کنند. این به روزرسانی با اجازه دادن به کاربران برای پیوند مستقیم با آخرین پستهای فید خود ، به جای گرفتن عکس صفحه از یک پست و افزودن دستی آن به استوری ها ، از روند خوشایند این فرآیند برخوردار خواهد بود.

  6.  

     

    این می تواند برندها را قادر سازد تا از استوری ها به عنوان روشی برای تبلیغ متقابل پست های خبرهای خود برای مخاطبان خود در استوری ها استفاده کنند - افرادی که احتمالاً پست موجود در خبر را از دست داده اند.

  7. یکی از دلایلی که ما داستان ها را خیلی دوست داریم این است که می تواند به عنوان محتوای تبلیغ متقابل مورد استفاده قرار گیرد و در حال حاضر کاربران می توانند از استوری ها مستقیماً به فید شما بروند"

     همچنین در مقایسه ای بین این ویژگی و عملکرد توئیت  ،میتوان گفت جایی که کاربران می توانند مطالب را از فید به اشتراک بگذارند ، اما همچنین افکار  خود را به آن اضافه می کنند.

    این به روزرسانی هیجان انگیز دیگری از اینستاگرام است  و به شما در اتصال بهتر فید به استوری ها و همچنین راهی برای اشتراک گذاری مجدد برخی از مطالب مورد علاقه خود در اینستاگرام به کاربران کمک می کند. روشی عمومی تر از اشتراک با چند نفر از دوستان از طریق پیام مستقیم.

    این به روزرسانی ها اکنون در Android موجود است و طی روزهای آینده به iOS وارد می شود.

    نظر شما در مورد این انتشار از اینستاگرام چیست؟ آیا نحوه استفاده شما از استوری های اینستاگرام برای مشاغل شما تغییر خواهد کرد؟ در کامنت ها به ما اطلاع دهید

     

     

     

     

     

     

     

     

 

 

۲۱ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

 

1.Keyhole

پیش نمایش داده ها را تا حداکثر یک سال با حداکثر 99 پست نشان می دهد ، که برای یک ابزار رایگان بسیار مناسب است! حتی می توانید اعتبار خود را تأیید کنید تا به اطلاعات عمیق تری از جمله میزان تعامل و میزان reach دسترسی پیدا کنید.

داده های keywhole در دسترس است

ردیابی حساب

  • تعداد ارسال ها در هفته (به صورت نمودار نشان داده شده است)
  • اینگیمنت در هفته (به صورت نمودار نشان داده شده است)
  • پست ها بر اساس اینگیجمنت
  • هشتگ های برتر بر اساس اینگیجمنت

بهینه سازی

  • زمان ارسال بهینه
  • طول پست مطلوب
  • هشتگ های برتر بر اساس اینگیجمنت

2.Socialbakers

Socialbakers ابزاری برای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی است که ردیابی ساده آمار Instagram را فراهم می کند . این اطلاعات بسیاری از اطلاعات اساسی را ارائه می دهد که ممکن است برای شما در یک سایت جذاب باشد. توجه: Socialbakers به ​​یک ایمیل کاری نیاز دارد ، بنابراین شما به یک ایمیل با دامنه کسب و کار نیاز دارید.

داده های کلیدی که در Socialbakers موجود است

  • استوری های برتر براساس معیارهایی مانند تعداد نمایش ، میزان تکمیل ، دسترسی و غیره
  • پست های پرمخاطب
  • بیشترین نظرات
  • هشتگ های برتر مورد استفاده
  • رشد فالوور به مرور زمان

3. Squarelovin

Squarelovin یک بستر محتوای تولید شده توسط کاربر برای اینستاگرام است و دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام است . می توانید بیش از یک حساب اینستاگرام به این ابزار متصل کرده و آنها را با استفاده از یک داشبورد مدیریت کنید.

داده های کلیدی که در Squarelovin موجود است

  • بررسی اجمالی (رشد فالوور، آخرین ارسال ها و غیره)
  • تجزیه و تحلیل ماهانه (لایک ، نظرات ، پست های پرمخاطب و پست های بیشترین نظر)
  • اینگیجمنت(افزایش لایک و نظرات دریافت شده در نمودارها ، رسانه های مورد پسند و رسانه های دارای بیشترین نظر)
  • بهینه سازی (بهترین زمان برای ارسال و تعاملات کاربر در نمودار نشان داده شده است
  • فصل 4: ابزارهای تحلیلی اینستاگرام پولی برای ارتقا استراتژی خود

    اگر بودجه لازم برای صرف هزینه کمی برای یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام را دارید ، در اینجا لیستی از ابزارهای تخصصی پرداخت شده وجود دارد که دارای چندین ویژگی قدرتمندتر هستند.

    قیمت های تجزیه و تحلیل Buffer از 35 دلار در ماه با یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان شروع می شود. تجزیه و تحلیل موجود در Buffer واقعاً می تواند به شما کمک کند سطح بازاریابی اینستاگرام خود را بالا ببرید. گزارش های سفارشی و ردیابی متمرکز عملکرد به شما امکان می دهد تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ، نه فقط اینستاگرام را تحت نظر داشته باشید.

  • با استفاده از گزارش های سفارشی ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از معیارها برای شما بیشترین اهمیت را دارند ، گزارش های خود را طراحی کنید و اجازه دهید داده ها روزانه وارد سیستم شوند. پس از تنظیم گزارش ، Buffer Analyze به طور خودکار به روز می شود و به شما امکان می دهد پیشرفت در دوره زمانی مورد نظر خود را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، این گزارش سفارشی عملکرد یک ماه را بررسی می کند.

    چگونه تجزیه و تحلیل اینستاگرام را کنترل می کنید؟

    این که از ابزارهای تحلیلی پرداخت شده یا رایگان اینستاگرام استفاده می کنید ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید معیارهای اندازه گیری اینستاگرام را جستجو کنید و تصمیمات بیشتری را براساس داده ها بگیرید.

۱۹ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام

راهنمای کاربرد اینستایت در آنالیز اینستاگرام

در این راهنما ، همه مواردی را که می خواهید در مورد تجزیه و تحلیل اینستاگرام بدانید ، مرور خواهیم کرد - از معیارها و اطلاعاتی که در دسترس است تا چگونگی به دست آوردن همه آنها به صورت رایگان گرفته تا کارهایی که می توانید با آنها انجام دهید تا بازاریابی اینستاگرام خود را تقویت کنیدو فالوور بیشتری بدست آورید.

بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می کنند و به طور متوسط ​​هر روز 28 دقیقه را روی این برنامه می گذرانند . این افراد زیادی هستند و زمان زیادی برای برندها که بتوانند آنها را جذب کنند.

اما بدون تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، تلاش های بازاریابی شما ممکن است از بین برود.

در این راهنمای جامع ، ما اصول معیارهای اینستاگرام را توضیح خواهیم داد ، جزئیات مربوط به چند ابزار تحلیلی اینستاگرام پولی و رایگان را به اشتراک خواهیم گذاشت و نکاتی را در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل برای بهبود استراتژی اینستاگرام خود ارائه خواهیم داد.

فصل 1: معیارهای اینستاگرام: درک معیارهای عملکرد سطح یک در مقابل سطح دو

اینستاگرام طیف وسیعی از معیارها را ارائه می دهد که به شما کمک می کند عملکرد خود را بسنجید ، مخاطبان خود را درک کنید و نتایج بازاریابی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید .

بیشتر معیارها را می توان معیارهای سطح یک یا داده ها در ابتدایی ترین شکل خود دانست. این معیارهای اینستاگرام اعداد ساده ای مانند فالوورها ، ایمپرشن ، ریچ، لایک ها ، نظرات و کلیک ها هستند. در حالی که این اطلاعات مفید است ، اما اعداد یک عکس فوری در زمان هستند. برای تمرکز بر بهبود مستمر ، رشد و بهینه سازی ، باید معیارهای عملکرد سطح دو را بررسی کنید.

محاسبه معیارهای عملکرد سطح دو با تجزیه و تحلیل Instagram

معیارهای بدون زمینه به شما کمک نمی کنند اقدامی انجام دهید.

اگر تعداد دنبال کنندگان خود را با یک اینفلوئنسرمشهور مقایسه کنید ، احتمالاً حساب شما غیر قابل توجه به نظر می رسد - و این مقایسه به شما در بهبود محتوای خود کمک نمی کند. محاسبه معیارهای عملکرد سطح دو یعنی استفاده از داده های خود به عنوان معیار ، بنابراین می توانید آنچه را که مخاطب شما دوست دارد (و آنچه را که به درستی پیمایش می کنند) مشخص کنید.

سه نوع کلی از معیارهای عملکرد سطح دو وجود دارد:

1. رشد

نمودار رشد ،تغییرات (افزایش یا کاهش) را به شما نشان می دهد. به عنوان مثال ، رشد فالوور نشان می دهد که چگونه تعداد فالوورهای شما با گذشت زمان تغییر می کند.

سایر معیارهای اینستاگرام برای ردیابی رشد: تعداد بازدیدها ، دسترسی ، تعامل ، کلیک و پاسخ ها.

2. نرخ گذاری کنید

معیارهای نرخ به شما درصدی می دهند تا به شما کمک کند یک معیار خاص را نسبت به معیار دیگری درک کنید. به عنوان مثال ، میزان تعامل درصدی از دنبال کنندگان شما است که با پست ، استوری یا IGTV شما تعامل داشته اند.

(متریک (به عنوان مثال ، تعداد تعاملات در یک پست) / تعداد دنبال کنندگان هنگام انتشار پست) x 100 = نرخ٪

اگر 950 دنبال کننده داشته باشید و پستی 175 تعامل دریافت کرده باشد ، میزان تعامل آن پست 18.4٪ است.

اگر می خواهید ببینید چند درصد از افراد کل استوری را تماشا کرده اند ، برای استوری های اینستاگرام ، میزان تکمیل یک معیار مفید است.

(تعداد برداشت از پست نهایی / تعداد نمایش از ارسال اول) x 100 = میزان تکمیل استوری اینستاگرام٪

بنابراین ، اگر 93 نفر اولین پست را مشاهده می کردند و 59 نفر آن را به پایان می رساندند ، میزان تکمیل Story شما 63٪ خواهد بود.

3. میانگین

معیارهای میانگین ،​​معیار عملکرد کلی پست های اینستاگرامی شما هستند. به عنوان مثال ، معیار "متوسط ​​لایک در هر پست" به طور کلی تعداد لایک های پست های دریافتی را به شما می گوید.

مجموع معیار برای یک دوره (به عنوان مثال ، کل پسندیدن پست ها در ژانویه) / تعداد پست ها در آن دوره زمانی = میانگین

اگر در ژانویه 12 پست به اشتراک گذاشته اید و در کل 715 لایک دریافت کرده اید ، میانگین لایک شما در هر پست 59 است.

مخرج مشترک برای استفاده تعداد پست ها (یعنی هر پست) است. اما شما همچنین می توانید از یک دوره زمانی (یعنی هر روز یا هر ماه) استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید میانگین تعداد بینندگان ویدیوهای زنده اینستاگرام خود را در روزهای مختلف هفته محاسبه کنید تا مشخص کنید کدام روز ممکن است برای پخش زنده در اینستاگرام بهترین باشد.

فصل 2: ​​نحوه مشاهده تجزیه و تحلیل اینستاگرام با Instagram Insights

برای دسترسی به Instagram Insights برای حساب Instagram خود ، باید پروفایل شخصی Instagram خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. در اینجا مراحل ساده فیس بوک آورده شده است .

پس از تبدیل  یک حساب کاربری به بیزینس ، دکمه "اطلاعات آماری" را در پروفایل خود مشاهده خواهید کرد.

اگر به دنبال Instagram Insights برای دسک تاپ هستید ، متأسفانه ، آن را پیدا نخواهید کرد. در حال حاضر ، Instagram Insights فقط در تلفن همراه در دسترس است. اگر می خواهید گزارشات خود را از طریق رایانه اجرا کنید ، نگاهی به ابزار رایگان و پولی تحلیلی اینستاگرام بیندازید که بعداً در این مقاله به بحث خواهیم پرداخت.

 

بخش های اینسایت اینستاگرام

بعد از ضربه زدن روی دکمه "اطلاعات آماری" در حساب کسب و کار خود ، داده های هفت روز گذشته را که به بخشهای زیر تقسیم شده اند ، خواهید دید.

بررسی اجمالی

  • Accounts reached
  • Content interactions
  • Total followers

محتوایی که به اشتراک گذاشته اید

  • Instagram Stories
  • Photos
  • IGTV
  • Promotions

می توانید روی هر یک از این بخشها کلیک کنید تا در پست های خاص بیشتر جستجو کنید. شما می توانید اطلاعاتی از قبیل اینکه چه محتوایی منجر به بازدید از پروفایل شده، چه روزهایی محتوای شما بیشترین تعامل را داشته است و سایر جزئیات مخاطبان اینستاگرام را پیدا خواهید کرد.

فصل 3: ابزار رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای سنجش

Instagram Insights یک شروع عالی است ، اما چندین ابزار رایگان تجزیه و تحلیل Instagram وجود دارد که به شما امکان می دهد معیارهای مهم را حتی بیشتر بررسی کنید.

در مقاله بعدی به معرفی تعدادی از این ابزارها میپردازیم

https://blog.ir/panel/domain/commentfarsi.ir/post_edit/18

 

۱۹ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام