کامنت فارسی و ایرانی , خرید لایک و فالوور , افزایش بازدید و ویو , استوری و IGTV در اینستاگرام

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پکیج خرید فالوور ایرانی ارزان

یکی از محصولات پر تقاضای اینستاگرامی، فالوور، و خرید فالوور ایرانی ارزان مورد توجه ترین فاکتوری است که در زمان خرید، ادمین پیج های این شبکه اجتماعی به آن اهمیت ویژه ای می دهند.

از آنجا که ما در کشور ایران زندگی می کنیم و به تبع آن کسب و کار ما به گونه ایست که فروش خدمات و محصولات را به مخاطبین ایرانی انجام می دهد، می بایست دنبال کنندگان پیج کسب و کار ما را نیز ایرانیان فعال با پروفایل های واقعی دنبال کنند.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام فالوکمپ علاوه بر اینکه توانایی ارسال فالوورهای خارجی و بین المللی به پیج مشتریانی که قصد افزایش فالوور از طریق روش خرید را دارند، برای آن دسته از مشتریان خود که نیاز به فالوور ایرانی را دارند نیز، امکان خرید فالوور ایرانی ارزان را به سرور خود اضافه نموده.

اساسا رمز رقابت قدرتمند در بین انبوهی از سایت هایی که مشغول به خرید و فروش محصولات اینستاگرامی هستند، در اختیار داشتن یک سرور قدرتمند است.

بزرگترین مزیتی که چنین سروری ایجاد می کند، امکان تعیین قیمت فارغ از پیروی از سیاست های قیمت گذاری سایت های مرجع می باشد.

به دلیل وجود همین سرور است که فالوکمپ بعنوان مرجع خرید فالوور ایرانی ارزان در بین کاربران فعال و ایرانی اینستاگرام که از روش خرید برای افزایش دنبال کنندگان پیج خود در این شبکه اجتماعی استفاده می کنند، شناخته می شود.

نحوه خرید فالوور ایرانی ارزان

اگر با نحوه خرید فالوور ایرانی ارزان از سرور افزایش دهنده فالو کمپ آشنا نیستید، توصیه می کنیم طبق توضیحاتی که در ادامه ملاحظه می فرمایید، عمل کنید.

اکیدا تقاضا مندیم قبل از ثبت سفارش خرید فالوور ایرانی ارزان در سایت فالو کمپ، پیج یا همان پروفایل خودتان در اینستاگرام را در حالت Public (عمومی) قرار دهید تا سفارش شما بدون اخلال به انجام برسد.

در غیر اینصورت می بایست مجددا سفارش خود را ثبت و هزینه آن را پرداخت نمایید.

دلیل اینکه از شما خواسته شده تا در زمان ثبت سفارش در سایت فالوکمپ (مرجع خرید محصولات ارزان اینستاگرامی) پروفایل خود را Public کنید کاملا واضح است. اگر پیج شما Private یا خصوصی باشد، در اینصورت سرور افزایش فالو کمپ نیاز به کلمه عبور شما خواهد داشت.

ثبت سفارش فالوور ایرانی

برای ثبت سفارش فالوور ایرانی ارزان در سایت فالوکمپ، از منوی اصلی که در همه قسمت های این وبسایت در دسترس شماست، گزینه خرید فالوور را انتخاب کنید.

خرید فالوور ایرانی ارزان

پس از انتخاب گزینه مذکور وارد صفحه محصول خواهید شد و می توانید مطابق تصویر زیر یکی از پکیج های از پیش تعریف شده را خریداری کنید.

پکیج های فالوور ایرانی

سپس آی دی پیج اینستاگرام و شماره تلفن همراه خود را در فیلدهای مرتبط وارد کنید تا به درگاه بانک برای پرداخت مبلغ سفارش منتقل شوید.

پس از پرداخت هزینه سفارش خرید فالوور ایرانی ارزان، به صورت فوری سفارش شما در مرحله پردازش قرار خواهد گرفت و سرور افزایش دهنده فالو کمپ روی پیج شما فعال می شود.

نکات مهم در خرید فالوور

  • پیج شما در زمان خرید باید در حالت Public باشد.
  • سفارش شما بلافاصله به صورت فوری پردازش خواهد شد.
  • بسته به پکیج خریداری شده، حداقل یک روز زمان برای تکمیل افزایش فالوور لازم می باشد.
  • از تماس های غیر ضروری پرهیز کنید.
  • چنانچه نیاز به فالوور تعداد بالا دارید، خرید خود را به پکیج های خورد تقسیم کنید.
  • از خرید همزمان چند پکیج فالوور ایرانی ارزان جددا خودداری نمایید.

فالوکمپ ضمن آرزوی کسب و کاری پر رونق در اینستاگرام برای شما کاربر ایرانی فعال، امیدوار است حس خوبی را از خرید فالوور ایرانی ارزان در این سایت تجربه کنید.

source: خرید فالوور ایرانی ارزان

۲۳ آذر ۹۸ ، ۰۹:۴۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام

به دنبال خرید لایک ارزان هستید؟

پیج های فعال اینستاگرام در ابتدای مسیر جذب فالوور و برای روشن کردن موتور جذب فالوور واقعی، نیاز به خرید محصولات اینستاگرامی ارزان دارند. خرید لایک ارزان گزینه ای جذاب برای ادمین اینگونه پیج ها می باشد.

  • خرید لایک اینستاگرام

    خرید لایک

    7,000 تومان

    امتیاز 5.00 از 5 امتیاز 4مشتری

زمانی که یک صفحه اینستاگرام برای بالا بردن تعداد فالوور های پیج خود اقدام به خرید دنبال کننده می کند و در مدتی کوتاه و سریع تعداد فالورهای پروفایل افزایش می یابد، میزان پسندیده شدن پست ها نیز باید به همان نسبت افزایش یابد.

از اینرو به دلیل اینکه درصد زیادی از دنبال کنندگان خریداری شده واکنشی به پست های جدید و حتی قدیمی نشان نمی دهند، اهمیت خرید لایک ارزان دو چندان می شود.

چرا که ادمین پیج می بایست در ظاهر درصد و میزان تعامل دنبال کنندگان را با پیج اینستا متعادل سازد و یکی از فاکتورهای اساسی در Engagement یک پیج اینستاگرام، لایک می باشد.

اساسا پروفایل های فعال اینستا که به دنبال جذب فالوور واقعی هستند، روزانه چندین پست در صفحه خود منتشر می کنند و در عین حال بودجه ای محدود برای خرید محصولات اینستاگرامی دارند.

یافتن یک مرجع و سایت در بین هزاران سایتی که همگی از شعار هایی با پسوند ترین برای جذب ترافیک از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کنند، کمک بزرگی به ادمین هایی که به دنبال خرید لایک ارزان هستند، می کند.

خرید لایک ارزان

اهمیت خرید لایک ارزان

با توجه به توضیحاتی که داده شد، تا حد زیادی به اهمیت یافتن یک سایت برای خرید لایک ارزان اشاره شد. اما در کنار موارد ذکر شده نکات زیر نیز حائز اهمیت می باشند:

  • سایت مذکور دارای پشتیبانی پس از خرید باشد.
  • کیفیت بالا علاوه بر قیمت ارزان لایک.
  • سایت مذکور دارای سرور اختصاصی برای افزایش لایک باشد.
  • افزایش فوری و سریع لایک.

فالو کمپ به دلیل در اختیار داشتن سرور افزایش لایک اختصاصی قادر است تا بصورت کاملا مستقل برای محصولات اینستاگرامی خود تعیین قیمت نماید.

این حسن بزرگی است برای افرادی که به دنبال یافتن یک سایت معتبر برای خرید لایک ارزان اینستاگرام هستند تا بتوانند با توجه به بودجه محدود خود، اقدام به متعادل سازی نرخ درگیری پیج خود کنند.

نحوه خرید لایک

با رعایت نکات زیر به کیفیت عملکرد سرور افزایش لایک فالو کمپ کمک کرده تا یک تجربه خوب از خرید لایک ارزان به دست بیاورید…

  • ابتدا پیج یا پروفایل اینستا خود را در حالت Public یا عمومی قرار دهید.
  • لینک پست اینستاگرامی که قصد خرید لایک را برای آن دارید کپی کنید.
  • به سایت فالوکمپ (مرجع خرید لایک ارزان) مراجعه کنید.
  • از طریق منو گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
  • یکی از پکیج های افزایش دهنده را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.
  • لینک را بهمراه شماره تلفن همراه خود در جعبه متن ها وارد نمایید.
  • گزینه پرداخت را بزنید.
  • منتظر پیامک تایید بمانید.
  • کد تایید را وارد کنید.
  • روی پرداخت بزنید تا به درگاه یکی از بانک های طرف قرارداد فالوکمپ منتقل شوید.
  • هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.
  • در صورت پرداخت موفق، به صورت فوری تعداد لایکهای پست مد نظر افزایش می یابد.

دقت داشته باشید تنها در مواردی که مدت زمانی بیشتر از 1 ساعت از پرداخت شما گذشت و تعداد لایک های پست افزایش نیافت با بخش پشتیبانی بعد از خرید لایک ارزان تماس بگیرید…

با دیگر محصولات فالو کمپ نیز آشنا شوید:

source: سایت خرید لایک ارزان

۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام

کار با بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

در حال حاضر با وجود هزاران برنامه برای بالا بردن دنبال کنندگان پیج، یافتن بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام کاری است تقریبا دشوار.

بهترین برنامه افزایش فالوور

در بین برنامه های مختلفی که در قالب اپلیکیشن های اندرویدی و IOS، انواع نرم افزارهای فالوورگیر تحت وب مانند ربات اینستاگرام و همچنین نرم افزارهای تحت ویندوز، تعداد انگشت شماری را می توان در بین بهترین برنامه های موجود در بازار افزایش فالوور جای داد.

جدیدترین آپدیت اینستاگرام که به تازگی باعث اخلال در عملکرد این اپلیکیشن ها و نرم افزارهای متعدد شده، موج جدیدی از تقاضا را از برنامه های افزایش فالوور به سمت بازار جدیدی از محصولات اینستاگرامی معطوف نموده.

ربات اینستا بهترین برنامه افزایش فالوور

عملکرد ربات های اینستاگرامی که به جرأت می توان از آنها بعنوان بهترین برنامه افزایش فالوور نام برد، به طور کل مختل و قادر به فعالیت در این شبکه اجتماعی پر رمز و راز نیستند.

ربات بهترین برنامه افزایش فالوور

در اولین آپدیتی که فعالیت رباتهای اینستا را مختل نمود، تنها پروسه فالو آنفالو با اختلال مواجه شد تا حدی که بعضا روزانه کمتر از 20 فالوور به پیج اضافه می نمود.

با ارائه آپدیت های بعدی، کلیه فرآیندهای ربات با محدودیت های جدی اینستاگرام مواجه شد و به جایی رسید که بهترین برنامه افزایش فالوور یا همان رباتهای اینستاگرامی که از طریق سایت ها و اپلیکیشن های مختلف مشغول به ارائه خدمات بودند، روز به روز با ریزش چشمگیر مشتریان خود روبرو شدند.

اکنون به صورت قطع به یقین می توان گفت که هیچ ربات ایرانی و حتی خارجی قادر به ارائه سرویس و خدمات افزایش فالوور به مشتریان خود نمی باشد.

البته این امید وجود دارد که برنامه نویسان ماهر و متخصص به زودی راه حلی برای راه اندازی مجدد این ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام پیدا کنند.

اپلیکیشن های تبادل فالو ، لایک و ویو (فالوورگیر)

در سالهای اخیر بازار اپلیکیشن و برنامه های سکه ای برای افزایش فالوور، لایک و بازدید بسیار داغ شد. از آنجا که همگی این نرم افزار ها با استفاده از سورس کدهای آماده و قابل ریبرندینگ در مارکت پلیس های (Market Place) اسکریپت یا همان کد در دسترس بودند، اکثرا دارای عملکرد مشابهی هستند.

برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام

پس نمی توان گفت فلان اپلیکیشن، بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام است. اساسا تعداد نصب این اپلیکیشن ها بر اساس میزان تبلیغات افزایش می یابد.

آنچه مشخص است این اپلیکیشن ها قابلیت ریبرندینگ دارند و هر شخصی قادر است با خرید سورس یا سفارش آن به طراح اصلی، یک نسخه از این برنامه را با برند خود و بعنوان فالوورگیر در Market Place برای دانلود قرار دهد.

با آپدیت جدیدی که روی الگوریتم پیچیده و مخوف اینستاگرام اعمال شد، کلیه برنامه های افزایش فالوور، لایک و بازدید (ویو) یا همان فالوورگیر و لایک بگیر ها نیز همانند ربات که از آن بعنوان بهترین برنامه تحت وب نام می رود، دچار اخلال شدند.

با مختل شدن فالوورگیرها، لایک بگیر و بازدید بگیر ها و همچنین از دسترس خارج شدن اتوماسیون های اینستاگرامی (Instagram Automation) تقاضاها به سمت بازاری قدیمی اما گم سوق پیدا کرد.

اکنون مزرعه فالوور بعنوان بهترین برنامه

بعید است این روزها واژه بیت کوین Bitcoin را نشنیده باشید. آنقدر همه راجع به آن صحبت می کنند که اصطلاحات مربوط به آن از خودش نام آشنا تر هستند.

برای مثال مزرعه تولید بیت کوین. به فضا یا مکانی که دستگاه های ماینر در حال تولید بیت کوین هستند، مزرعه یا Farm گفته می شود.

سرور های افزایش فالوور نیز با استفاده از روشی مشابه به روش تولید Bitcoin در حال تولید فالوور های به ظاهر واقعی و فعال هستند.

تفاوت مزارع تولید بیت کوین با فالوور، دستگاه هایی است که برای این منظور استفاده می شوند. در تولید بیت کوین از ماینر ها استفاده می شود اما در مزارع تولید فالوور از تعداد زیادی تلفن هوشمند. (مطابق شکل زیر)

مزرعه تولید فالوور

نمونه ای از مزرعه تولید فالوور

حالا با مختل شدن برنامه های اینستاگرامی برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج های این شبکه اجتماعی، نرم افزاری که بعنوان رابط مزارع و سرور های افزایشی اینستا فعالیت می کند، بهترین برنامه افزایش فالوور می باشد.

فالوورهایی که توسط این برنامه ها تولید می شوند، همگی از دید اینستاگرام بعنوان کاربران واقعی و فعال شناسایی شده و هیچگونه آسیبی را متوجه اکانتی که اقدام به خرید فالوور نموده نمی کند. منظور از آسیب، هر گونه عاملی که در نهایت منجر به بلاک شدن یا محدود شدن اکانت شود است.

فالوکمپ سرور اختصاصی که با استفاده از برنامه مذکور به چندین مزرعه تولید فالوور در کشورهای مختلف متصل است را در اختیار دارد.

اپلیکیشن متصل به سرور فالوکمپ بزودی از طرق مختلف قابل دانلود خواهد بود تا در کنار سایت جایگزین مناسبی برای بهترین برنامه های مذکور باشد.

می توان اینگونه گفت که اکنون سرور های افزایشی جایگزینی مناسب و مطمئن برای بهترین برنامه افزایش فالوور (ربات و برنامه های فالوورگیر) می باشند که فالوکمپ این سرور را به صورت کاملا اختصاصی در اختیار دارد.

یکی از دلایلی که شما می توانید از طریق سایت فالو کمپ اقدام به خرید فالوور ارزان کنید، وجود چنین سروری است که ما بصورت مستقل آن را در اخیتار داریم.

چنانچه این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته با اشتراک گذاری آن، بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام را به دوستان خود معرفی کنید.

source: بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام

۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۷:۵۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام

برای بالا بردن فالوور اینستاگرام چه کاری انجام می دهید؟

این روزها با مشاهده پیج هایی که از طریق فالوورهای خود درآمد زیادی را کسب می کنند، بیشتر به بالا بردن فالوور اینستا فکر می کنیم.

محتوا  پنهان 

1 قدم اول در بالا بردن فالوور اینستا

2 روش های مرسوم بالا بردن فالوور

3 روش خرید فالوور در بالا بردن فالوور اینستا

3.1 چرا خرید فالوور

4 سوالات متداول

چرا که نه؟ تفاوت شما و فردی که اصطلاحا اینفلوئنسر است و از طریق پیج خود در اینستا، به واسطه تعداد دنبال کننده بالا و در ازای تبلیغات، درآمدهای میلیونی به دست می آورد چیست؟

بالا بردن فالوور اینستا

  • آیا اینفلوئنسر الزاما باید خانمی زیبا و خوش اندام یا یک جنتل من تمام عیار باشد؟
  • آیا اینفلوئنسر باید خوش صحبت و سر و زبان دار باشد؟
  • آیا اینفلوئنسرها همگی دارای زندگی لوکس و پر زرق و برق هستند؟
  • آیا حتما برای کسب درآمد از اینستاگرام، می بایست اینفلوئنسر شد؟ قطعا خیر

برای بالا بردن فالوور اینستا در ایران کافی است موج سواری را بخوبی بلد باشید. یعنی بتوانید روی اتفاقات روز جامعه موج سواری کنید و از آنها برای جذب فالوور بهره بگیرید.

اما قبل از هر اقدامی ، با برداشتن چند قدم ابتدایی می توانید به روند افزایش فالوور پیج خود کمک کنید. که ما به طور خلاصه این موارد را برای شما توضیح می دهیم.

قدم اول در بالا بردن فالوور اینستا

به طور قطع، بهینه سازی پروفایل را می توان بعنوان قدم اول در بالا بردن فالوور اینستا در نظر گرفت. کابران اینستاگرام قبل از فالو کردن یک پیج در این رسانه اجتماعی، ابتدا نگاهی اجمالی به پروفایلی که تصمیم به دنبال کردن آن را دارند می کنند.

بهینه سازی پروفایل شامل موارد زیر می شود:

استفاده از تصویر پروفایل مناسب با فعالیت پیج

اختصاص یک نام کاربری (Username) کوتاه، به یاد ماندنی و با معنی (در راستای فعالیت پیج)

استفاده از کلمات مرتبط با فعالیت شما در قسمت نام (برای مثال اگر نام پیج شما اینستافان است و کلیپ های خنده دار در پیج خود منتشر می کنید، نام پروفایل خود را به این صورت بهینه کنید: اینستافان | کلیپ های خنده دار

استفاده از کلمات کلیدی در قسمت نام، به ظاهر شدن یک پیج در نتایج جستجوی داخلی اینستاگرام منتج خواهد شد.

قسمت مهم بعدی که می تواند در بالا بردن فالوور اینستا کمک بسزایی بکند، بایو (Bio) یا همان معرفی کوتاهی است که شما درباره پیج خود می نویسید.

کاربران معمولا متن معرفی را قبل از دنبال کردن (Follow) یک پیج مطالعه می کنند. پس بایو نیز می تواند در تصمیم کاربر در مورد دنبال کردن یا نکردن پیج شما تاثیرگذار باشد.

تا اینجا شما با ایجاد یک پروفایل حرفه ای، مقدمات افزایش فالوور را ایجاد کرده اید. از اینجا به بعد باید با استفاده از روش های مرسوم و بعضا ساده اما کاربردی، اقدام به بالا بردن فالوور اینستا خود کنید.

روش های مرسوم بالا بردن فالوور

از همان ابتدایی که اینستاگرام در بین کاربران ایرانی شناخته شد تا امروز که به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده، قدم های کوتاه اما ساده، بعنوان ابتدایی ترین روش های افزایش فالور، هنوز هم کاربرد دارد.

افزایش فالوور

ما در قالب مقالات آموزشی مختلفی که در زمینه افزایش و بالا بردن فالوور اینستا در سایت فالوکمپ منتشر کرده ایم، انواع روش افزایش را به طور کامل توضیح دادیم.

اکنون لیستی از همه موارد توضیح داده شده را در اختیار شما قرار می دهیم:

  • فالو / آنفالو
  • محتوای مناسب با پیج
  • کپشن های چالش بر انگیز
  • منشن کردن افراد مرتبط با پست های پیجتان
  • تبلیغات در پیج های مرتبط (شات)
  • تبلیغات استوری
  • تبلیغات در پیج اینفلوئنسرهای مرتبط با فعالیت پیج شما
  • لایک کردن کامنت سایر کاربران
  • لایک کردن پست های مختلف و مرتبط
  • گذاشتن کامنت زیر پست ها
  • پاسخ به کامنت های کاربران
  • تبدیل پیج به صفحه ای پویا و فعال
  • نظم در انتشار محتوا (فیلم و عکس و حتی بروزرسانی مستمر کانال IGTV)
  • استفاده از برنامه های افزایش فالوور (پس از آپدیت جدید مختل شده)

استفاده از همه روش های مذکور کمک شایانی به بالا بردن فالوور اینستا می کند اما بزرگترین چالش پیش روی ادمین پیج های فعال اینستاگرام، زمان بر بودن فرایندهای مذکور است.

تا قبل از ارائه آخرین آپدیت اینستا، برخی از فرایندهایی که در لیست بالا مشاهده نمودید را می شد به ربات ها و اتوماسیون های افزایش دهنده سپرد.

این ربات ها با تنظیماتی که در اختیار ادمین پیج ها قرار می دادند، فرمان هدایت خود را به دست صاحبان پیج می دادند تا طبق خواست آنها فعالیت نمایند.

ربات فالوورگیر اینستاگرام

اما با ارائه آپدیت جدید، فعالیت کلیه ربات های ایرانی و خارجی اینستاگرام مختل و عملا بازدهی آنها به صفر رسید.

در نتیجه مجداد فاکتور زمان به عنوان چالش بزرگی در مسیر بالا بردن فالوور اینستا نزد ادمین پیج های فعال اینستاگرام ظاهر شد.

در ادامه روشی قدیمی اما تازه آشنا برای بسیاری از کاربران ایرانی فعال و واقعی اینستا را معرفی می کنیم که بر خلاف تصورات اشتباه، روشی بسیار کارآمد در بالا بردن فالوور اینستا می باشد.

روش خرید فالوور در بالا بردن فالوور اینستا

بسیاری از کارشناسانی که البته یک شبه به مقام کارشناسی رسیده اند، بر این باورند که استفاده از روش خرید فالوور در بالا بردن فالوور اینستا به هیچ عنوان روش اصولی و استانداردی نیست.

این در حالی است که بسیاری از سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای اینستا یا همان شاخ های مجازی این روش را بعنوان اصلی ترین روش افزایش فالوور پیج خود برگزیده اند.

اما سوال اصلی که باید به آن پاسخ داد این است که چرا خرید فالوور با وجود تمام بازخوردهای منفی، بعنوان یکی از پر طرفدار ترین روش های بالا بردن فالوور اینستا مورد توجه افراد مشهور است؟

چرا خرید فالوور

آیا می دانید چرا بسیاری از هنرپیشه های معروف چه در ایران و چه در خارج از ایران، برای افزایش فالوور پیج خود اقدام به خرید فالوور می کنند؟

  • فالوور زیاد با ایجاد بار روانی، باعث جذب فالوور واقعی می شود.
  • تعداد بالای فالوور نشان دهنده محبوبیت است.
  • پیج هایی که تعداد بالایی فالوئر دارند، سریعتر شاهد رشد و افزایش فالور پیج خود هستند.
  • به نظر بسیاری از فعالان اینستاگرام، بالا بودن تعداد فالوور نشان از اعتبار صاحب پروفایل دارد.
  • یکی از مزایای خرید فالوور در راستای بالا بردن فالوور اینستا ، افزایش خودبخودی تعداد لایک پست های پیج است.
  • خرید فالوور اینستاگرام راهی میانبر اما بسیار کارآمد است.
  • بالا بردن فالوور اینستا از طریق روش خرید نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.
  • این روش موتور افزایش فالوور واقعی یک پیج را روشن می کند.
  • پیج هایی که از طریق اینستا قصد فروش خدمات و محصولات خود را دارند، چنانچه تعداد فالور بالا داشته باشند، شاهد نرخ تبدیل بیشتری هستند.

خرید فالوور

و چندین دلیل دیگر که ما با بیان مهم ترین این دلایل، به سوال چرا خرید فالوور پاسخ دادیم.

به یاد داشته باشید که سرور افزایش فالور فالوکمپ به دلیل ارسال دنبال کنندگان ظاهرا واقعی و فعال از دید اینستاگرام، فرایند بالا بردن فالوور اینستا را کاملا طبیعی شبیه سازی کرده به گونه ای که کوچکترین آسیبی را متوجه پروفایل شما نخواهد نمود.

شما می توانید از طریق جدول زیر، پکیج های فروش فالوور را مشاهده و بسته به نیاز خود یکی را انتخاب و خرید نمایید. فالوکمپ جزو معدود سایت های خرید فالور ارزان اینستاگرام می باشد.

خرید فالوور

  •  شبه واقعی
  •  شبه فعال
  •  بدون نیاز به فالو
  •  ارزانترین قیمت

مشاهده پکیج ها

سوالات متداول

سلبریتی ها و افراد مشهور از چه روشی برای بالا بردن فالوور اینستا استفاده می کنند؟

آنها نیز از کلیه روش های توضیح داده شده بهره می گیرند.

وضعیت برنامه های فالوورگیر در چه حال است؟

با توجه به آپدیت های جدید اینستا، نمی توان به عملکرد این برنامه ها صد در صد اطمینان داشت.

آیا می توان هنوز از ربات ها برای بالا بردن فالوور اینستا استفاده نمود؟

برای پاسخ به این سوال می بایست تا بروزرسانی و همگام سازی هسته ربات ها و اتوماسیون ها با جدیدترین الگوریتم اینستا شکیبا بود.

خرید فالوور جزو انواع روش های افزایش است؟

بله، اتفاقا یکی از روش های مرسوم در بین کاربران فعال اینستا همین روش می باشد.

آیا بالا بردن فالوور اینستا نیاز به تخصص دارد؟

خیر. کلیه فرایندها تجربی بوده و نیاز به تخصص نیست.

source: بالا بردن فالوور اینستا

۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۷:۴۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام

دوست دارید در آپارات دیده شوید و لایک بیشتری یگیرید؟

آپارات به عنوان یک شبکه اجتماعی ملی امکان اشتراک گذاری ویدیو و فیلم ها را به شما می دهد. در این شبکه می توانید فیلم مورد نظر خود را در دسته های مختلف آموزشی ، ورزشی ، سیاسی و .. مشاهده کنید و لذت ببرید. اما برای این که بدانید چرا ما شما را به خرید لایک آپارات ترغیب میکنیم بهتر است با ما همراه باشید.

 

اپارات یکی از مهم ترین سرویس های اشتراک گذاری و تماشای فیلم است که کاربران زیادی را برای تماشای فیلم های مورد نظرشان به سمت خود می کشاند. کاربران این سرویس اجتماعی میتوانند به راحتی به تماشای فیلم و ویدیو خود بنشینند و آن را دانلود کنند. هم چنین امکان آپلود و بارگذاری فیلم برای کاربران وجود دارد.

الگوریتمی که آپارات از آن استفاده می کند مانند اینستاگرام و یوتیوب عمل می کند. این به این معناست که هر چه بازید، لایک و کامنت فیلم و ویدیو آپارات شما بالاتر باشد، نمایش فیلم شما در قسمت پیشنهادی آن افزایش خواهد یافت. هم چنین زمانی که کاربران در جست و جوی فیلمی با موضوع شما هستند لایک و بازدید بالای فیلم شما شانستان رابرای حضور در پیشنهاد های اولیه بالا می برد.

اما افزایش بازدید ویدیو آپارات به چه دردی می خورد؟

با گسترش اینترنت و فضاهای مجازی در بین مردم، دیجیتال مارکتینگ پا به عرصه جدیدی گذاشته است. ممکن است از خود بپرسید ویدیو مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟ تعریف ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی زیاد پیچیده نیست. استفاده از فیلم برای تبلیغ یا بازاریابی برند، محصول و یا خدمات خود. توصیفات مشتری ، فیلم هایی از رویدادهای زنده ، فیلم های توضیحی، فیلم های آموزشی شرکت ها ، فیلم های سرگرمی و ... می تواند همگی در این لیست جای گیرد. حال به این فکر کنید که آپارات می تواند یک زمینه خوب برای ویدیو مارکتینگ شما باشد که در آن میتوانید با افزایش بازید فیلم هایتان به کسب و کارتان رونق بخشید و دیده شوید. در واقع ، شما با افزایش بازدید اپارات به معرفی و تبلیغ بیشتر محصولتان ، همچنین شناخته شدن کانال و درنهایت برند و تجارت خود می پردازید.

خرید لایک آپارات

چرا خرید لایک آپارات؟

همان گونه که گفتیم آپارات می تواند فرصتی برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان باشد. می تواند با استفاده از فیلم های خود محصولاتتان را معرفی کنید؛ می توانید تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید ؛ یا اینکه ترافیک سایت خود را با کمک آن افزایش دهید. اما قبل از همه اینها ، شما  باید دیده شوید. با خرید لایک آپارات، شما به کاربران دیگر می فهمانید که فیلم شما از جذابیت و محتوای خاص برخوردار است. هم چنین طبق الگوریتم ها، آپارات شما را در نتیجه های جست وجو و ویدیوهای پیشنهادی در موقعیت بهتری قرار می دهد. این یعنی ، خرید لایک اپارات به شما امکان افزایش لایک و بازدید ویدیو را می دهد و همانطور که می دانید با افزایش این آمار، محبوبیت و جایگاه خاصی را در بین سایرین و فالورهای خود کسب خواهید کرد.

طبیعی است به دنبال آن جلب رضایت بیشتری برای مشتریان جدید فیلم های خود در اپارات ایجاد می کنید. بعد از ساخت کانال خود در اپارات و اپلود ویدیو، با خرید بازدید و لایک، سبب بیشتر دیده شدن کسب و کار و تبلیغات خود در آپارات می شوید.

بالا بودن آمار نمایش ویدیو، دیگران را ترغیب می کند که از روی کنجکاوی هم که شده فیلم شما را تماشا کنند. افزایش لایک و بازدید ویدیو باعث می شود اپارات فیلم شما را در ویدیوهای پربازدید نمایش دهد و به کاربران بیشتری این پیشنهاد را می دهد که فیلم شما ارزش دیدن دارد.

این کار همچنین توجه گوگل را جلب می کند و کسب و کار شما را گسترش می دهد چون افراد بیشتری با شما و کارتان آشنا می شوند و در نتیجه تبلیغات شما موثر تر خواهد بود.

اگر می خواهید ویدیوهای کانال شما هم لایک و بازدید زیاد بخورد ما در این راه به شما کمک می کنیم. فالوجت ارائه کننده خدمات افزایش لایک و بازدید ویدیو در آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و سایر خدمات دیگر به شما است. به ما بپیوندید و محبوبیت و رشد کسب و کارتان را با ما مزه مزه کنید.

source: خرید لایک آپارات ، راهی برای دیدن شما

۰۲ آذر ۹۸ ، ۰۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کامنت اینستاگرام