اکنون بیش از 300 میلیون کاربر روزانه از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند و ارسال محتوای فید شما به استوری ها راهی عالی برای افزایش دسترسی و تعامل در اینستاگرام است.

وقتی در feed با موضوعی روبرو شدید که به شما الهام می دهد - مانند پستی از یکی از دوستانتان که برای یک هدف پول جمع می کند یا عکس یک طرح جدید از برند مورد علاقه خود را - می توانید به سرعت آن پست را به عنوان برچسب استوری برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نحوه به اشتراک گذاشتن پست های فید در Instagram Stories

برای به اشتراک گذاشتن پست های فید در استوری ها:

  1. روی دکمه هواپیمای کاغذی زیر پست ضربه بزنید (مانند ارسال پیام مستقیم)
  2. سپس در منوی زیر گزینه ای برای ایجاد یک استوری با این پست را مشاهده خواهید کرد
  3. روی آن ضربه بزنید تا پست فید را به عنوان برچسب با پس زمینه سفارشی آماده برای به اشتراک گذاشتن در استوری خود ببینید. می توانید عکس یا ویدیو را حرکت ، تغییر اندازه یا چرخش دهید. همچنین می توانید برای افزایش بازدید استوری از ابزارهای طراحی استفاده کنید یا متن و برچسب اضافه کنید.
  4. هر پست به اشتراک گذاشته شده در یک استوری شامل پیوندی به پست اصلی و نام کاربری اصلی پوستر است.

    فقط پست های حساب های عمومی اینستاگرام را می توان در استوری ها به اشتراک گذاشت. اگر یک حساب عمومی دارید و می خواهید اجازه ندهید افراد پست های شما را در استوری به اشتراک بگذارند ، می توانید این کار را در تنظیمات اینستاگرام انجام دهید.

  5. چگونه برندها می توانند از این ویژگی استفاده کنند

    بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها از استوری ها به عنوان راهی برای جلب توجه به جدیدترین خبرهای خود و تبلیغ آخرین پست های خود برای افزایش لایک استفاده می کنند. این به روزرسانی با اجازه دادن به کاربران برای پیوند مستقیم با آخرین پستهای فید خود ، به جای گرفتن عکس صفحه از یک پست و افزودن دستی آن به استوری ها ، از روند خوشایند این فرآیند برخوردار خواهد بود.

  6.  

     

    این می تواند برندها را قادر سازد تا از استوری ها به عنوان روشی برای تبلیغ متقابل پست های خبرهای خود برای مخاطبان خود در استوری ها استفاده کنند - افرادی که احتمالاً پست موجود در خبر را از دست داده اند.

  7. یکی از دلایلی که ما داستان ها را خیلی دوست داریم این است که می تواند به عنوان محتوای تبلیغ متقابل مورد استفاده قرار گیرد و در حال حاضر کاربران می توانند از استوری ها مستقیماً به فید شما بروند"

     همچنین در مقایسه ای بین این ویژگی و عملکرد توئیت  ،میتوان گفت جایی که کاربران می توانند مطالب را از فید به اشتراک بگذارند ، اما همچنین افکار  خود را به آن اضافه می کنند.

    این به روزرسانی هیجان انگیز دیگری از اینستاگرام است  و به شما در اتصال بهتر فید به استوری ها و همچنین راهی برای اشتراک گذاری مجدد برخی از مطالب مورد علاقه خود در اینستاگرام به کاربران کمک می کند. روشی عمومی تر از اشتراک با چند نفر از دوستان از طریق پیام مستقیم.

    این به روزرسانی ها اکنون در Android موجود است و طی روزهای آینده به iOS وارد می شود.

    نظر شما در مورد این انتشار از اینستاگرام چیست؟ آیا نحوه استفاده شما از استوری های اینستاگرام برای مشاغل شما تغییر خواهد کرد؟ در کامنت ها به ما اطلاع دهید